HotCoilDM en de reclamewet Tabak/E-sigaretten

HotCoilDM en de reclamewet:

In verbhotcoilkuland met de inmiddels geldende reclameregels voor elektronische sigaretten zal ook HotCoilDM er aan moeten geloven. Tot aan 20 mei (ingang nieuwe tabakswet) gaan we onze eigen site doorlichten op zaken die nu onder die reclamewet zijn gaan vallen.

We vrezen dat we voor HotCoilDM essentiële onderdelen met pijn in het hart zullen moeten aanpassen of moeten verwijderen. Onze journalistieke onderdelen zullen we zeker behouden.

Ook bij nieuwe artikelen hanteren we altijd meerdere bronnen en verifiëren we de feiten, ook al komen deze volgens “kenners” wel eens als “onzin” over. De realiteit is soms onwerkelijk bizar in dit land maar soms wordt de soep ook heter opgediend dan deze wordt gegeten. Hoe het gaat uitpakken met deze Overheid is helaas erg onvoorspelbaar. Het is helaas realiteit.

Het NVWA controlesysteem gaat voor zover we weten werken met intervalcontroles en ze gaan gebruik maken van meldingen uit het “veld”. Op meldingen uit het “veld” (meldingen door derden) wordt over het algemeen direct gereageerd. De reden dus dat we de HotCoilDM site even in het kader van deze reclamewet tegen het licht gaan houden.

Is dit fijn? Nee…  Het is een gruwel in de ogen van ons libertarisch gedachtegoed, maar we proberen in elk geval op het scheerblad te blijven balanceren en e-sigaret gebruikers te blijven voorzien van feitelijk nieuws en artikelen.

HotCoil Digital Media.